пʼятницю, 15 вересня 2017 р.

Рубрика:МОЇ НАЙКРАЩІ ЛІТНІ КАНІКУЛИ!!!

Картинки по запросу закінчується чудове літоОСЬ І ДОЧЕКАЛИСЯ МИ НАШОЇ УЛЮБЛЕНОЇ РУБРИКИ : 

МОЇ НАЙКРАЩІ ЛІТНІ КАНІКУЛИ!

ЛІТО – КРАЩА ПОРА. ЦЕ ДОВГІ КАНІКУЛИ, СОНЦЕ, РІЧКА, МОРСЬКЕ УЗБЕРЕЖЖЯ, УЛЮБЛЕНА КНИЖКА Й МОЖЛИВІСТЬ ВСТАВАТИ ТОДІ, КОЛИ Я ЗАХОЧУ, А НЕ КОЛИ МАМА РОЗБУДИТЬ. ЦЕ ЛІТО СТАЛО ДЛЯ МЕНЕ САМЕ ЧУДОВЕ. ЦЕ САМІ ПРЕКРАСНІ ЛІТНІ КАНІКУЛИ. ЛІТНІ КАНІКУЛИ МОЄЇ МРІЇ.... А ПРО ЩО МРІЯЛИ САМЕ ВИ, МОЇ ДОРОГІ ДІТИ, МИ ЗАРАЗ І ПЕРЕГЛЯНЕМО:Дівчатка класу готували плакат -МОЄ НАЙКРАЩЕ ЛІТЕЧКО із фото , які принесли учні 3 класу та малювали фарбами літній пейзаж.

А ось все і готово! Не соромно і показати іншим: естетично, зроблено  з любов'ю!!!

 Клас любується своєю роботою!
 Спогади про літо залишуться не тільки в пам'яті, а й на папері надовго!
Календарне літо закінчилося , і вже незабаром осінь проявить свій крутий характер. Але ми не засмучуємося, адже попереду цікавий ТРЕТІЙ навчальний рік! То ж  вітаю  вас, дітлахи та батьки, з початком нових випробовувань! Хай вам щастить!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар