неділю, 28 серпня 2016 р.

Рубрика: ЯК Я ПРОВОДЖУ СВОЄ НАЙКРАЩЕ ЛІТО!!!! №1


 Ось  і дочекалися ми нашої улюбленої рубрики : ЯК Я ПРОВОДЖУ СВОЄ НАЙКРАЩЕ ЛІТО! 

Літо – краща пора. Це довгі канікули, сонце, річка, морське узбережжя, улюблена книжка й можливість вставати тоді, коли я захочу, а не коли мама розбудить. Це літо стало для мене саме чудове. Це самі прекрасні літні канікули. Літні канікули моєї мрії.... А про що мріяли  саме ви, мої дорогі діти, ми зараз і переглянемо:

Канікули Анастасії Диренко:Ця непосидюча дівчинка де тільки не побувала, а ось саме відпочинок у тренувальному закладі запам'ятався їй назавжди.
Канікули Максима Шаповал: А наш Максимко ціле літо вирощував зі своїм братиком та мамою українські квіти. Як приємно спостерігати за дітьми, які пораються та доглядають за рослинами!
Канікули Давіда Джугана : А Давід разом зі своєю сім'єю побував у місті Одеса! Незабутні враження від морського узбережжя, прогулянка парками, купання на морі...

Дорогі діти! Чекаю на ваші фото з коротким описом ваших пригод! Рубрика : ЯК Я ПРОВОДЖУ СВОЄ НАЙКРАЩЕ ЛІТО - продовжується!



Немає коментарів:

Дописати коментар